#

Visszáru / Hibás termék

Tisztelt Partnerünk!  

2017. február 1 -től az igénylési metódus megváltozott és egyszerűsödött! Nincs más teendője, mint weboldalunkon a belépést követően megtekintheti a számláit vagy szállítóleveleit. A kívánt bizonylatra a V/S gomb megnyomásával kezdeményezhet igényrögzítést!

2013. február 4-től új visszáru kezelési metódust vezet be cégünk. A visszáru kezelés eddig szabályozatlan módon zajlott, amit szeretnénk megváltoztatni. 

A szabályozás célja kettős:

- Vevői oldalról egyértelművé válik mi az ügymenet, másrészt kiszámíthatóvá válik, hogy melyek azok a termékek amelyeknél „nagyvonalúan” lehet rendelni és melyek azok, amelyeket csak megfontoltan, biztos specifikáció vagy a Megrendelőtől rendelkezésre álló írásos megrendelés esetén célszerű megrendelni. Célravezető és sok félreértés elkerülhető lenne, ha minden rendelésnek írásos nyoma lenne.
- Nagykereskedői oldalról szeretnénk elkerülni a problémás eseteket. Egyrészt ki viseli a veszteséget, azaz az elfekvő készlet értékének súlyát egy-egy téves, lemondott rendelésnél? Másrészt gyorsítja a munkánkat, ha nem a napi kiszolgálást kell félbeszakítani visszáru kezeléssel, hanem akkor foglalkozzunk ezzel, amikor nincs vevőkiszolgálás.

Visszavételi feltételek: 

- Alapfeltételek, minden visszárunál:

- Nálunk vásárolt terméknek kell lennie
- Az általunk kiállított számla, vagy szállítólevél teljesítési dátuma nem lehet 30 napnál régebbi. Ennyi időnek elégnek kell lennie – még kivitelezők esetén is – annak eldöntésére, szükség van-e az árura. Minél később fordulunk a gyártókhoz visszáru igénnyel, annál nehezebb a mi dolgunk is.
- Árut csak eredeti, sértetlen és tiszta csomagolásban tudunk visszavenni.

- Amit megfontolás nélkül visszaveszünk:

- Raktári tétel (Vevői oldalról tekintve, amit azonnal raktárról tudtunk adni)
- Nem raktári termék esetén, a Vevő a Gyártóval közvetlenül egyeztetett és a Gyártó írásban hozzájárult a visszavásárláshoz.

- Amit csak megfontolás után tudunk visszavenni:

- Nem állandó raktárkészleti termék. Ebben az esetben háromféle döntés születhet:

1. visszavesszük eladási áron
2. csak csökkentett áron tudjuk visszavenni, mivel a gyártó is ezt teszi
3. nem tudjuk visszavenni

- Amit szinte biztosan nem tudunk visszavásárolni:

- Méretre vágott kábelek
- Készre szerelt elosztó szekrények
- Külön vevői rendelésre behozott import termékek

Ezen termékek esetén bizományosi értékesítésről, vagy jelentős árcsökkentést tartalmazó megegyezésről lehet szó. 

Ügymenet: 

- A visszáru igényt a www.dl1.hu honlapon elérhető visszáru igénylés menüpont alatt lehet elektronikus úton benyújtani, amiről azonnal kap egy visszaigazolást.
- E-mailen ill. faxon is leadhatja visszáru igényét, melyhez a szükséges formanyomtatványt letöltheti honlapunkról, vagy kérheti ügyfélszolgálatunkon, ahol segítenek kitölteni, ha szükséges. Az ily módon beérkezett igényeket, minden hónap első hetében dolgozzuk fel.
- Az egyedi elbírálásra minden hónap harmadik hetében kerül sor, mert nekünk is egyeztetünk kell a gyártókkal.
- Elbírálás után értesítést küldünk a végeredményről, mely alapján havonta egyszer történik a tényleges visszavétel.

Figyelem: 

- A raktárnak a továbbiakban nem lesz lehetősége a Visszárut engedélyező dokumentum hiányában árut visszavenni. (Nem lesz jogkörük ilyen bizonylat elkészítésére.)
- A gépkocsivezetőink és a futárszolgálat szintén csak a mi általunk kiállított Visszáru dokumentummal hozhatnak vissza árut.

Köszönjük a figyelmüket és a megértésüket az új rendszerrel kapcsolatban. 

Láng Béla
ügyvezető

Kosár

Nincs termék a kosárban

Még vásárolok